قـــــبول کن
قـــــبول کن

 

خــدایـا لج نکن..!
قبول کن حق با شیطان بود ؛ آدمیانت قابل پرستش نبودن.....



نظرات شما عزیزان:

ミ★ミ ミ★ミ کلبه تنهایی ミ★ミミ★ミ amirali
ساعت13:55---14 دی 1391
السلام علیکم یااباصالح المهدى (عج)السلام علیک یاامین الله فى ارض وحجته على عباده
(یاصاحب الزمان آجرک الله)اربعین حسینی بر شما وعاشقان حسین تسلیت عرض مینمایم) سلام مطالب قشنگی دارید مرسی که سرزدید بازم بیاید خوشحالمیشم منتظر حضوردوبارتون هستم ابجییییییییییییییییییییییییییی ییییی[گل][گل][گ


ミ★ミ ミ★ミ کلبه تنهایی ミ★ミミ★ミ amirali
ساعت13:54---14 دی 1391
نام من سرباز کوی عترت است / دوره آموزشی ام هیئت است
پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار / سر درش عکس علی با ذوالفقار
ارتش حیــدر محــل خدمتم / بهر جانبازی پی هر فرصتم
نقش سردوشی من یا فاطمه است / قمقمه ام پر ز آب علقمه است
رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است / زینب آن را دوخته پس مشکی است
اسـم رمز حمله ام یاس علــی / افسر مافوقم عباس علی (ع)


sadegh
ساعت16:41---12 دی 1391
خیال کن روزگارم رو به راهه

خیال کن رفتی و دلم نمرده

خیال کن مهربون بودی و قلبم کنار تو ازت زخمی نخورده

خیال کن هیچی بین ما نبوده

خیال کن خیلی ساده داری می ری

خیال کن بی خیال بی خیالم شاید اینجوری آرامش بگیری

گذشتی از منو

ساکت نشستم

گذشتی از منو

دیدی که خستم

تو یادت رفته که، تویِ چه حالی

کنارت بودم و زخماتو بستم

خیال کن که سرم گرمه عزیزم

خیال کن بی تو هیچ دردی ندارم

خیال کن زمستونه، ولی من توی شبهام، شب سردی ندارم

خیال کن قلب من شکستنی نیست

خیال کن حقمه تنها بمونم

خیال کن عاشقم بودی ولی من

شاید قدر تو رو هرگز ندونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 دی 1391برچسب:, ] [ 18:51 ] [ maryam ] [ ]